fredag 30 april 2010

Jobbkväll

Många av er har säkert grillat eller firat valborg med vänner och brasa. Men jag har inte firat, utan bara jobbat och nu sitter jag ner (kom hem 21.40) och äter lite fredagsgodis efter en lång, bra arbetsdag. Men ska äta lite kräm nu och sedan gå och lägga mig, ska upp vid halv sex och åker hemifrån halv sju. Skönt att älsklingen kör mig, eftersom inga bussar går på helgerna så tidigt. SUCK!! Ett litet problem inför sommaren, eftersom Anders kanske åker iväg och inte alltid är hemma så han kan köra mig. Men jag pratade om det idag på jobbet och dom sa att det finns övernattningslägenheter som man kan få sova i om man har svårt att komma dit eller hem på kvällen/morgonen.. Igentligen så kostar det, men eftersom jag inte kan ta mig till jobbet på morgonen på helgerna så måste dom erbjuda något! Skönt ju.. =D

Berätta för mig hur ni har firat valborg?!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar