måndag 19 april 2010

Jobb, jobb..

Ett bra tag nu har jag inte fått några jobberbjudande via sms, men nu har vikarieförmedligen fått lite erbjudande att skicka ut. Som idag jobbade jag 12.45-21.00 och på lördag ska jag jobba 7.00-16.00. Men fick nog mitt mest oväntade jobb-sms idag: "matdistrubutionen i Nässjö behöver hjälp i morgon 11.30-14.00.."
Jag brukar ju bara extra jobba på två olika hemtjänstgrupper, men i morgon ska jag köra ut mat. Dom varnade mig och sa att det var ett ordentligt konditionspass. Förmodligen menar dom att jag kommer springa upp och ner för trappor, men svarade då "att det är resultatet för en fast rumpa!" =)
Man måste se det possitiva i sitt arbete, annars är det hur surt som hellst att arbeta. Jag försöker göra det så mycket som möjligt och det ger bra reslutat = GLAD Erica!!

Hockey nu på tv och förlängning efter resultatet 1-1.. Hejja hv71!! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar