måndag 12 april 2010

God morgon soliga dag!

JAA!! Våren är tillbaka efter ett par tråkiga gråa dagar.
Jag ska faktiskt ta en lååååång promenad idag. Jag ska ner till hemtjänsten här i Eksjö och lämna in min betyg. Sen ska jag fortsätta bort till Anders jobb, sen gå på andra sidan av Eksjö och tillbaka. Det tar 40 min att gå till Anders jobb och 40 min tillbaka och ca. 20 min där i mellan.. Så en låång runda blir det.. Skulle vara så skönt att ha cykel, men jag letar för fullt!!
Är det någon som har cykel så säg till..

Ha en härlig vårdag. KRAM!

3 kommentarer:

  1. Jo, jag har en cykel men den är av ungefär samma årsmodell som symaskinen! ...så det är bara framhjulet som funkar!! :) Hoppas du fick ordning på undertrådsspolen sen och att du inte slängde symaskinen i golvet för då funkar nog inte övertråden heller! Idag är det den 12 april och sen är det den 12 maj och sen är det den 12 juni.... och då drar vi - då är det vår tur!! Genom Europa 169 mil ner till PARADISET. PS Vi säger det inte till någon (att vi bara beställt enkel resa!) Puss gullegris

    SvaraRadera
  2. Haha!!
    Vi bosätter oss där och kommer aldrig mer hem.. =D SKÖNT!!

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera