lördag 24 april 2010

Fredagskvällen!

Det var ju inte bara Findus som fick god mat, utan vi med - Tacos!
Det är en så bra och god mat att äta och man hjälps åt så lätt. Älskar verkligen när vi två lagar mat ihop eftersom det blir mer mysigare plus att vi får mer tid för varandra..
Vi hade en mysig fredagskväll igår och jag hoppas på en mysig lördagskväll med.

Det är ju dessutom hockey ikväll - FINAL!!! =)
Så vi får ju hoppas på guld, eller hur?!
Men lite typiskt är det att inte min buss går förren 17.05 hem sen, slutar ju vid 16.00 och det finns ingen buss förren en timma senare.. Funderar att sätta mig i väntrummet på jobbet och se på hockeyn första timman innan bussen åker. Hoppas på att dom har kanal 5 bara, annars får jag väl gå en promenad undertiden jag väntar..

VEM VINNER SM-GULDET ENLIGT DIG? OCH VAD TROR DU BLIR RESLUATET?

3 kommentarer:

  1. Mm, gott med tacos!
    Vilken härlig blogg!

    SvaraRadera
  2. Jag tror HV vinner (såklart), med 5-4 efter sudden death! Det blir nog sjukt spännande! Hoppas de har kanal 5 på ditt jobb så du kan följa matchen första timmen. Då går det ju lite snabbare också att vänta på bussen. :-) Ha en go lördag! Kram

    SvaraRadera
  3. Jag gick en promenad istället, var så trött så om jag hade satt mig ner hade jag somnat..

    Men jag tror inte jag har missat något, när jag kom hem stod det 1-1 och sen började det bli ännu mer spel..
    Hoppas du med får en toppen lördag!! KRAM

    SvaraRadera