söndag 25 april 2010

Exotiskt!

Exotiskt istället för fortsatt städning?
Jag tror alla skulle välja det exotiska.. =)
Nej jag och Anders var och handlade mat och så var jag så sugen på annanas och melon till att ha undertiden parlamentet är på tv. Så jag städar i morgon, men igentligen så träffade jag grannen som lägger sina barn nu vid åtta och för att inte störa dom så avbryter jag städningen för idag och fortsätter i morgon. I morgon får jag verkligen vara ensam hemma eftersom det är tryckmåndag för Anders (Anders jobb släpper ju tidningen två gånger i månaden och det blir alltså två tryckmåndagar i månaden).
Och Findus har fått sådan mat i konservburk i kväll med, med kyckling i. Sist då hon bara åt såsen hade hon oxfilén till, men det lämnade hon. Så jag ska gå igenom alla deras smaker och se vad hon älskar mest!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar