tisdag 23 februari 2010

Tisdag!

Så gott jag har sovit, fast jag började må illa och bränna i halsen inatt.. Men är inte förvånad. Igår när jag gick min power walk så hade jag bara långkalsonger och mysbyxor på mina ben. Borde ha tagit termobyxorna, bena var rosa och iskalla.. Så när jag gick till jobbet så tog jag på mig termobyxor med. Mycket skönt vill jag lova!
På tal om promenad så valde jag "ute-turen" igår kväll på jobbet och vi gick från 18-21 ute och hjälpte vårdtagarna. Snacka om motion i detta snöväder!

Vill passa på att gratta min Farmor-Nita som fyller 69år idag. Stort grattis farmor! =)

Idag ska jag träna med Wii active, sen ska jag ut och leka i snön. Var så sugen igårkväll och slängde mig i snön så kul, fast kom knappt ur snön. Det är snö upp till mina höfter så jag kan göra tunnlar i snön!
Jag lovar att bilder från dagen kommer senare idag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar