torsdag 11 februari 2010

Semledagen den 16 feb.

Ja minsann, gottegrisen - ERICA - fyller år på självaste Semledagen! =)
Men tyvärr blir det inget firande med semlor och gäster eftersom jag ska dansa på kvällen och dessutom ska vi slå ihop förlovning- 20årsdagen och inflyttning till en och samma fest. Och det lär ju bli uppdelat, vänner en kväll och familj en kväll! Kanske till och med får dela upp familjen med eftersom det är så många..
Inget datum bestämt än, men det lär ni snart få reda på!

Nu är det Anders och Måns och jag hör popcorna poppa för fullt i köket och A taggar för fullt inför favorit programmet. Jag ska inte njuta av popcorna, utan jag har njutit av min melon som får räcka för ikväll!

Ska i morgon hjälpa min jobbarkompis Malins dotter som har gått vidare till finalen av "talang" som dom har i skolan. Så hon blev utvald av sin skola och ska i morgon tävla mot andra skolor. Hoppas det går bra för henne då hon ska dansa och mima till Hannah Montana!
Jag ska iallafall hjälpa till med smink och frisyr.. Jag har lärt mig av syster hur sminket ska läggas så jag hoppas det blir bra. Håret ska jag ta hjälp av min Icurl som ska locka hennes hår.. Ska ta bild på henne (om det blir bra!) så får ni se.

.. Som sagt, Anders och Måns på tv NU!
Hejsvejs..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar