måndag 1 februari 2010

Lampan lyser upp i rummet =D

Idag har jag hunnit med mycket. Både röjt undan här hemma och veckohandlat. Så i veckan kommer det serveras chilifisk och köttfärsås bland annat. Vid fem-tiden åkte vi till Jönköping där jag inhandlade en ny lampa som jag i helgen spanat in, då jag och Maria var i stan.
Anders skulle ha nya byxor främst och hade inga problem att hitta några som passar honom, men så lätt är det inte för mig. Jag behöver akut nya byxor eftersom jag slitit ut mina favoriter som nu är ett stort hål i. Sen mina stövlar som jag köpt från dinsko har släppt i materialet (fast jag haft god skötsel) så nu behöver jag nya skor. Stövlarna börjar läcka in.. SUCK!


Så nu är jag ute efter nya brallor till både vardags och jobb och ett par nya vinterskor som INTE går sönder om ett halvår. Fast då är det sommar, så jag hoppas att det inte ska vara så kallt då så jag måste använda vinterskor.


Ialla fall så hittade jag inga som passade i Jönköping, så jag ska be ge mig till Eksjö någon dag i veckan och leta vidare där.


Men jag hittade super söta underkläder som jag unnade mig efter allt slit efter byx-provningen (som jag inte gillar). Brukar inte köpa matchande sett, men idag gjorde jag det och jag är mycket nöjd med reslutatet =D.


Sen ikväll har vi hyrt filmer som vi ska unna oss i veckan även lite godis blev det ikväll med. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar