onsdag 10 februari 2010

Börjat pensionsspara

Nu har jag börjat pensionsspara och det känns hur skönt som helst att jag börjat lägga undan till det, fast det är hur långt tid kvar till pensionen och för att slippa stora summor för att lägga undan sedan, så börjar jag nu. Jag fick hjälp av mammas bankman, känns skönt att ha samma person som hjälper både mig och mamma för jag litar extra mycket på honom.

Det känns som jag är konstig i magen och slemmig i halsen, så hundra procent pigg är jag nog inte.. Men ska träna idag i alla fall. =)
Kanske jag ska klippa mig idag med?! Vi får se.. =)

1 kommentar:

  1. min svärmor har rått oss till att inte pensionspara privat ÄN, med tanke på hur unga vi är. det är visst bättre att spara till hus tex, en investering som förhoppningsvis kommer före pensionen. Så jag avbröt mitt pensionssparande ;-)

    Kram!

    SvaraRadera