söndag 14 februari 2010

Alla hjärtans dag

Vi har ju redan firat våran alla hjärtans dag i helgen som var guldvärt!
Vi var och bubblade vid halv tio på morgonen till ett på förmiddagen. Mycket mysigt, även ångbastun var så härligt. Och jag lovar att jag inte behövde gå runt med min morgonrock där inne. Så varmt och skönt var det och jag och Anders nöjt till tusen.. =)
Sen åt vi på mackmakeriet vid lunch och sen blev det bio - Farsan. En rolig, söt, bra film. En familjefilm helt enkelt. =)
Där efter pustade vi det allra sista inför trerättersmiddag (rätterna var redan bestämda så inget val hade vi..). Då vi fick till förrätt tomatsallad. Lät väll inte så jätte gott, men godare än förväntat var det. Även Anders gillad det ;). Sen till varmrätt fick vi kyckling med lasangefond (något sådant?). Var gelé aktikt, men lager som lasange och i var det svamp. Jag älskade maten och Anders petade bort svampen. Men jag tror han gillade det ändå. Till efterrätt var den sorbe, så gott!!! Oh.. jag njöt och det var mumma!!!!!

Idag blir det tacos ikväll, men nu idag ska jag städa och tvätta. Är inte så sugen på att städa eftersom vi snart ska flytta, men uppfräschning blir det!

Hur ska ni fira er alla hjärtans dag?
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar