söndag 10 januari 2010

Vakna innan klockan ringer!

Vaknade av idag att klockan inte hade ringt vid 9 som jag ställde den på och jag såg halvt att klockan var tio. Kände då att jag måste lägga på ett krut så jag hinner fixa mig innan jobbet. Men så kom jag på det där med klockan, att den inte hade ringt så då kollade jag och klockan var ju bara några minuter i 9..
Vet det fler gånger då jag inte fått försova mig, så har jag vaknat 5-10 min innan klockan skulle ringa. Rätt coolt att man kan pricka rätt med att vakna av att känna av att nu ska jag upp..

Nu kokar ägget där ute i köket och jag ska fixa en macka åt mig och lite yoghurt och juice. Mums =) Sen ska jag se till att det är fint här hemma inför ikväll, även hinna med och handla lite..

1 kommentar:

  1. Hej hej! Jo jag bara undrade om du ville ha den där bilden? Och isådanna fall hur ;-)
    Trevlig fortsatt helg!

    SvaraRadera