måndag 4 januari 2010

Startar bra!

Jag älskar att ta det lungt på morgonen, få sitta vid tvn och äta min frukost minst i 20 min eller vid datorn gör mycket. Även kunna ta en dusch utan att känna sig stressig, låta håret torka av sig själv utan att använda hårfönen.
Ja, jag blir allt pigg och glad med sådan start på morgonen. Vissa vill hellre ligga och dra sig i sängen och knappt hinna med och äta frukost, men jag föredrar att ta de lungt.

Börjar ju jobba nu vid 8 och slutar vid 12, går jätte snabbt med sådana korta turer. Därför föredrar jag delade turer (8-12 16-21) då efter första passet är man pigg och orkar träna eller göra något annat viktigt, sedan gå tillbaka till jobbet och där efter är man så trött och somnar gott. Plus att arbetet går så mycket fortare.. Sedan då vi bor i Eksjö ska jag allt försöka börja jobba där (om något finns). Slippa pendlandet det gör ju väldigt mycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar