onsdag 6 januari 2010

Ordning och reda

Nu ska det blir ordning och reda med träningen, eller vad tycker ni?
Eftersom jag från början hade tänkt att bloggen ska handla om träningen så måste det bli ordning på detta. Jag har tänkt först att träna tills min födelsedag, då är jag förmodligen kommer i mål!
Träningen ska ske minst 30 min varje tillfälle och 3 gånger i veckan. Ska kombinera wii active med att motionera ute, även dansa ska jag göra en gång i veckan. Sen blir det ytterliggare en månad m.m. och sen då sommaren börjar så ska jag vara aningen med vältränad än vad jag är idag.

Imorgon går starten!

4 kommentarer:

  1. Skitbra Erica! Jag har hittat en bra grej som också kan vara ganska peppande när man ska komma i form och så... gå in på www.minspecialk.se, där kan du fylla i en slags "kost- och träningsplan", som du sedan fyller i dag för dag. Superbra! Och det är gratis också. =) Kram kram /Hanna

    SvaraRadera
  2. Ja, jag har hörde de på tvn för någon dag sen. Kan testa det!

    KRAMAR

    SvaraRadera