tisdag 12 januari 2010

Mobil-dag igår

Märkte nog igår att jag blev på så glatt humör då mobilen låg nere i ica och väntade, så snabbt gick det. Duschade, och sprang ner i stort sett. Tvätten hann jag starta med. Sen när jag kom hem satt jag nog kanske 40 min och filurade hur man skulle dra ner locket. Men knäckte koden och så vipps var den öppen. Sen efter en långstund i soffan med musik i bakgrunden så hör jag Anders komma hem och säger: Du är så söt, när du är så glad!
Så igår glömde jag göra allt, tiden for..
Men en promenad fick jag ju trots allt!!

Idag ska jag inte sitta med mobilen för färligt länge, men jag ska göra småsysslor som behövs göras, sen träna. och ikväll vill jag faktiskt åka pluka! Ville igår, men ja tiden for ju..
Ha en toppen dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar