lördag 19 december 2009

Vintern har tagit sig in!!

Jag går runt med en tröja, kofta + morgonrocken och byxor, strumpor och (min julklapp från förra året som jag fick av min syster) mina innetofflor. Jag fryser ändå!! Som i natt sov jag med två täcken och hade på mig mysbyxor och två par tjocka strumpor. Jag önskar mig verkligen en brasa i storarummet, eller vad sägs som värmegolv?.. JAG VILL HA!
Gillar inte att det är kallt, gillar värme!!
Snart glider väl vantarna på med, dom som jag brukar vara kall om annars. Får tända massa ljus nu och sedan ta med mig täcket, då lär jag inte frysa!!

Har suttit och gjort rim till paketen i år, fast jag glömmer givetvis bort vad det är i paketen som är till personer som ska få fler än ett.. Men ni som läst detta nu kan ju vara berädda på att jag blandat ihop paketen, så då stämmer ju inte rimmen! Men det är tanken som räknas. =)

Ska huttra vidare nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar