onsdag 23 december 2009

Nyrakad på huvudet

Oh så skönt det är att veta att i morgon är det jul och då får man klä upp sig lite extra!
Håret är nu i bollar och det känns som jag är nyrakad, inget hår hänger ner eller är ivägen. Skönt ju..
Ska ta mig och städa, inte fått fart idag heller, men jag struntar nog i dammsugningen och ska bara färscha upp i hemmet, torka av och plocka undan. Enkelt och smidigt!

Ska sedan se på tv och äta lite kvällsmat, gröt och en fralla!! Mumma, kanske varm choklad till och med?? =D
Får inte glömma att packa allt idag, så retligt om man glömmer något. Viktigtaste är nog paketen!
Vi delade upp våra paket igår, vilka som ska till Mörlunda och vilka som ska till Huskvarna. Så det blev nog lika många paket åt vadera håll, men storlekarna är det skillnad på. Tycker det är roligt med rim på paket, känns som man spenderat extra mycket tid för just det paketet, satt nog i två timmar och pysslade med rim.. Härligt!! =D

Nu ska jag sätta fart. Så jag får sätta mig ner igen.. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar