söndag 20 december 2009

Fjärde advent

God morgon!
Jag vaknade 10.40 då älsklingen ringde. Kan inte bli bättre än av bli väckt av den man tycker om. Spelar ingen roll om klockan är 7 eller 10, den där morgon pussen betyder ju så mycket. Och idag kommer han hem.. Har varit tomt utan honom, men därför är det så extremt mysigt att få hem honom idag =)
Ska göra frukost nu, tror de blir kokt ägg på frallan, med sallad och ett glas juice!
Tänder ju givetvis det fjärde ljuset idag.. Har varit så noga med att alla ljus ska vara i rätt längd, så nu är jag jätte nöjd! Och jag ska tända ljusen varje dag fram till julafton.

Hanna, min syster skrev ett sms om vi syskon ska åka pulka på julafton. Och självklart ska vi det, riktigt längesen nu och det är inte varje dag då alla vi 5 är samlade. Minstingen bor ju i Dalarna, jag i Nässjö, Hanna i Huskvarna och tvillingarna hemma. Så man får passa på vid dessa högtider.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar