tisdag 22 december 2009

Fina små tanter och gubbar

Idag har jag jobbat hela dagen, handlade lite där efter och vi ska nu göra gulaschsoppa!
Sen ska vi tydligen se på film ikväll och sen sova. Skulle jobba till tolv i morgon, men en i personalen mår inte så bra och undrar om jag kan hoppa in till fyra. Så många springer runt på jobbet och hostar och halvfebriga + att det är fullt upp inför julen med vårdtagare. Alla ska duschas och locka håret. Männen ska rakas, hellst med rakhyvel, det är ju bäst säger alla!!
Så i morgon har vi nog fyra var att duscha och jag börjar faktiskt bli trött, ska hinna med att hämta tågbiljetter och köpa det sista, sen ska ja hem och locka mitt hår inför julafton. Snacka om att jag kommer sova gott natten till julafton?!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar