onsdag 16 december 2009

Bra jobbar-kompisar är skönt att ha!

Idag har jag haft en bra dag. Kul på jobbet och underbart väder, kan inte bli så mycket bättre en vanlig arbetsdag. Jag har arbetat mycket med Malin denna dag, en jätte snäll kvinna som jag trivs med. Hon hjälpte mig bland annat när jag formodligen hade Svininfluensan och var ensam hemma. I alla fall så fyller hon år på fredag och som tack för all hjälp jag fått av henne så ska jag massera henne i en timma på lördag. Hennes dotter kommer hit med och ska spela spel under tiden. Fika blir det efter massagen.. Gott ju!! =)
Så jag stannar hemma i helgen, har tvätt tid på fredag och jag vill inte tvätta nästa vecka, vill ju njuta av julen.
Ska även passa på att gå promenader under helgen i den fina snön. Har varit ute hela dagarna nu när jag jobbar, så lite tid i snön har man spenderat ändå.

På tal om att vara nyttig nu denna och nästa vecka kan jag glömma, för nu ska jag njuta av juletiden!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar