fredag 20 november 2009

Statistik

Nu har Anders hjälpt mig med en besöksstatistik till höger. Så den räknar från idag, synd att jag inte fixade det då jag precis börjat med bloggen.
Så nu är det upp till bevis på hur många som snokar sig in på min blogg. Jag gissar på 3-5 om dagen.. Vad tror ni??

Har tränat i dag, 30 min!! Blir svintrött, eftersom hon (tränaren) kör massvis styrka, näst intill bara styrka. Brukar få börja och avsluta med motion i typ 3 min, så behöver motion också så när träningen väl blir en rutin som jag håller, då ska jag kombinera promenader och activepassen. Så en morgonpromenad + active på eftermiddagen.. Det låter gött..

Ska om 20 min dra ner till jobbet, ska ha samma runda som jag hade i går och den var soft! Vissa vårdtagare är lite tyngre än andra och de jag ska hjälpa behöver bara lite stöttning vid på och av med klädsel, maten, bäddning och givetvis tillsyn.. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar