måndag 23 november 2009

Drömmar

Inatt har både Anders och jag drömt konstiga drömmar, han drömde 2 ggr om krig och jag drömde om otrohet. I min dröm så åkte jag och Anders iväg till en annan stad för att möta upp hans gamla tjejkompis och sen när vi hämtat henne så var vi helt plötsligt på någon ute restaurang med musik. Där jobbade även min lillebror Alex, så han såg oss tre när vi satte oss vid ett bord. Senare ju längre tiden gick så satt ja mer eller mindre för mig själv och njöt av banden som spelade, då jag ser att Anders och hans tjejkompis satt väldigt nära varandra och det var den där blicken dom hade mot varandra, då dom senare gav varandra en lätt puss. Då sprang jag där ifrån, men Anders verkade inte bry sig..
Jag ringde min bror som var servitör och bad honom berätta vad Anders och hon höll på med, så jag fick uppdateringar hela tiden..
Fick då panik och vaknade och kramade om Anders och berättade drömmen för honom, då gav han mig sitt goa leende och tänkte typ "du är la för söt.." Tur att inte drömmar är sanna! =)

Igår när jag kom hem berättade Anders att Findus spytt ner hela hans dator, kontorsstolen och golvet.. Så de var bara att börja städa för Anders! (ibland är det skönt att jobba.. ;)

Idag så ska Anders klippa sig nu vid nio och sen ska jag äta frukost, stryka, bädda, diska, träna.. MEN inte jobba..



2 kommentarer:

  1. Hela tangentbordet ska tilläggas. Fick ta bort varje tangent för att göra så rent som möjligt. Och inte bara sitsen på kontorsstolen utan hela ryggen var full! Hur kan en sådan liten varelse kräkas så mycket??

    SvaraRadera
  2. Ja, du var så duktig älskling <3

    SvaraRadera