onsdag 18 november 2009

börjar närma sig jul..

Efter förra inlägget somnade jag på en gång. Jag sov i över en timma. Känner mig faktiskt som om jag vore sjuk, men som tur är så är jag inte det! =)
Jag tog min lilla choklad och njöt av den efter jag hade sovit och kollade på förlossningsprogrammet på kanal 4. Fick en slant av älsklingen så jag kunde gå ner och köpa något gott.. Det var uppskattat.

Har tyvärr inte orkat träna eftersom jag är super trött och huvudvärk, även lite halvrosslig i halsen!
Men det får gå..

Tänk er att snart är det jul, tiden bara rinner iväg. Vid detta laget brukar jag redan ha klart med julklappar, men knappas i år, har ens inte börjat. Kom på detta när Cicci skrev det i sin blogg och även då mamma skickat ett mejl om att önskelistan ska lämnas in.. Oj, jag hinner inte med känns det som!
Fick en gullig inbjudan av min gamla klasskompis, Yvonne, till en julfika. Då man fick ta med sin vänn eller partner, så få se ifall Anders vill hänga med.=)

Men näst, nästa söndag är det första advent och då ska julgranen upp och bla. adventsljustaken, har jag tänkt mig, eller om man fixar allt julpynt under helgen? Vi får se..
Men detta år ska jag bara göra mammas goda chokladkolor, knäck (om Anders vill..) och kanske jag ska göra mitt egna pepparkakshus!.. Spännande.

Förra året firade jag med Anders familj och jag fick sådana beröm för de där goda chokladkolorna, så får väll skicka en korg med Anders så hans familj får njuta av det i år med!


Kram Erica

5 kommentarer:

  1. Jag fick också en fin inbjudan av Yvonne idag =) Ska försöka få med mig André ;)

    SvaraRadera
  2. Oh vad kul!! =)
    Då ses vi kanske.. Kram

    SvaraRadera
  3. Åh det är härligt med jul! =D Blir sugen på att göra ett pepparkakshus med, får se hur det går!

    Kram Jessica :)

    SvaraRadera
  4. Ska du fira jul med oss det här året? =) Roligt i såna fall! Kram

    SvaraRadera
  5. Ja Hanna, jag ska fira jul med er!! =)

    SvaraRadera